Welcome! Anonymous

Regulamin forum

Regulamin

Regulamin forum
1. Zakazane jest umieszczanie na łamach forum treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, tj. związanych z pornografią, środkami odurzającymi (np. narkotykami), treści faszystowskich, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej oraz wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób.

2. Zabronione jest umieszczanie linków do stron posiadających nielegalne zawartości (muzykę, filmy, oprogramowanie etc).

3. Zabaronione jest umieszczanie na łamach forum wszelkich reklam (z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych np. podpis użytkownika).

4. Zabranione jest posiadanie więcej niż 1 konta użytkownika forum dyskusyjnego.

5. Zabronione jest używanie wulgaryzmów w "formie nieocenzurowanej". Wulgaryzmy w formie ocenzurowanej nie są mile widziane (jednak nie wiąże się to z otrzymaniem ostrzeżenia).

6. Zabronione jest obrażanie, wyśmiewanie użytkowników forum (bez względu na rangę i pełnione obowiązki).

7. Zabronione jest klonowanie (kopiowanie) tematów i umieszczanie tego samego wątku w różnych działach.

8. Przed napisaniem nowego tematu, należy użyć opcji "Szukaj" i sprawdzić, czy przypadkiem taki wątek nie istnieje.

9. Każdy temat powinien znaleźć się w odpowiednim dziale. W przeciwnym razie wątek będzie przenoszony lub usuwany.

10. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku. Niedopuszczalne jest tworzenie tematu np. o treści "Pomóżcie", "Uwaga mam problem!", czy chociażby "123daiukjmdadewid302czddepqe084kd".

11. Do tzw. "nabijania postów" (sztuczne zwiększanie ilości napisanych wiadomości) zalicza się: wszelkiego rodzaju kłótnie, pisanie nie na temat, powtarzanie wypowiedzi poprzednika oraz odpowiadanie: "Też tak uważam", "Zgadzam się z przedmówcą", "Szukaj na google", „Podbijam”, itp.

12. Pisanie wszystkich wyrazów dużymi literami (pisanie na włączonym "caps lock"), oraz nadużywanie wykrzykników, jest odbierane jako krzyk. Taka wiadomość może być zignorowana przez Moderatora lub Administratora.

13. Prywatne wiadomości nie mogą być umieszczane na forum ogólnodostępnym.

14. Prywatne sprawy załatwiamy za pomocą prywatnej wiadomości, e-maila lub komunikatora.

15. Administrator oraz Moderator może usunąć wiadomość oraz temat bez podania przyczyny.

16. Administrator oraz Moderator może wyedytować wiadomość np. w celu zwrócenia uwagi forumowiczowi.

17. Administrator może usunąć, zablokować użytkownika bez względu na ilość posiadanych ostrzeżeń.

18. Administrator może zmniejszyć liczbę ostrzeżeń bez podania przyczyny.

19. Kolor czcionki zarezerwowany dla Administratora to czerwony, dla Moderatora zielony.

20. Zablokowanie użytkownika, tzw. ban następuje po 5 ostrzeżeniach.

21. Regulamin nie podlega dyskusji.

22. Regulamin może ulec zmianie. Informacje o ewentualnych zmianach będą widoczne w dziale "Komunikaty".

23. Regulamin uzupełniony jest o Netykietę: http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
Góra